illumina10 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Har kjøpt meg Vectra c 2004 Stv.Måtte kjøpe nye felger , da di som følgte med var 15"??! Slenger ut bilde av felgene jeg kjøpte først, har ikke fått dem på ennå, burde nok senka den også, men det blir litt nærmere sommeren:)Sleng ut flere bilder av vectra c, trenge inspirasjon!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Bilder jeg tok på Essen motorshow Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 he he... eg har en vectra c og 2005 stv og merkiligeste var 16 vinter på og 15 på sommer..... WTF!!! og ingen av de er alu.. men har helst list på de org m/snowflake mønstere på i 16 har 2 andre biler someg har større på så ingen grun for å pimpe bilen som konen kjører (hun tar bare knekken på de alike vel)( det har hun alrede gjort hver sommer 2X 17 sett :yodude: men 2 ting eg lurer på (uten å stjelle topicen din) over humper bråker din og? (knirking) og er din like mykk i svinger osv? den er ikke i nærheten like stabil på veien som vectra aen min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illumina10 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Stemmer den bråka litt ja, men etter skifte av stabilisatorstag foringer fremme ble den god som ny (1500kr montert på opel verksted) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg