Gå til innhold

Performance Chip?

Ranger emnet


sirolsen84

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp denne chipen på ebay:

 

FIAT PUNTO PERFORMANCE CHIP ADDS 25+ BHP !!! - eBay (item 260218316598 end time Mar-17-08 16:16:54 PDT)

 

Vant auksjonen med eneste bud. Kostet meg 150 NOK, men dette var et tilbud og prisen skulle settes opp igjen til 95 USD ca.500 NOK.

 

Er dette juks? Ville den kunne skadet bilen min på noen som helst måte hvis jeg prøvde den i?

All feedbacken til selger er positiv og konkluderer suksess derimot:/

 

Har da en Fiat Punto GTT, er ikke oppgitt at den bare passer en spesiell type Punto. Det er tross alt Punto GT det er bilde av.

 

 

 

150 kr er ikke så mye, tenkte eg skulle slå til uansett, slipper toll også:D

Live for nothing or die for something

 

Fiat Punto GT;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det skader å prøve den. Den ser ut til en variant av "IAT-modden" som bare er tull. Antagelig er det verste som skjer at CE-lampa di tennes. Positiv feedback på ebay henger ikke nødvendigvis sammen med at noe funker. Folk gir som regel feedback på selgers oppførsel og shipping, ikke om det virker.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat Punto GT er turbobil, vår tids Uno Turbo ;)

 

Sirolsen: sannsynligvis har du kjøpt en helt enkel motstand, som har en innkjøpspris på under 10 kroner (langt mindre om man kjøper dem på rull). Skal du trimme må du nok regne med å betale "normale" summer. Men det er bare å spare, GTene er gode for både 250 og 300 hk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår