Integrale Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by hfracing vakte MYE oppmerksomhet når jeg hadde den, selv om den ikke er styla :D onkelen min hadde en sånnen. tøffe biler. den gikk helt greit også den. var mange ungdommer som glana da vi kom med denne, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by passat kara overstyla jævel! ska være sjukt med gamp i den golfen.. lå på mobile.de for ei stund sia.. Bedre enn noen av de jeg la ut... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Pene golfer :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Golf Cøntry... pøh! Synes disse er kulere ;) Hadde vært kult å lagd en sånn og rælla rundt med Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ser mer ut som de golfene er brent i lakken en rust syntes jeg..Men pent var det ikke.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 angående de rustbilene, vi lærte i dag hvordan man skulle lakere rust, når vi var ferdig så det faen helt ut som rust! det var rett og slett kult! hadde blåst det litt bakover på panseret, hadde først en svart liknende farge åsså en slags brun, gul (gold) farge som bitte små flekker, så, det går ann å lakere en hel bil slik at det ser ut som rust :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 de rustne som pololars posta var bare DØDSRÅE!!! :D hehe digger det bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Synes fangeren på denne var fin jeg... Er der til Passat eller lignende? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Celeborn Synes fangeren på denne var fin jeg... Er der til Passat eller lignende? Syntes at det ser ut som noe S4 greier jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Celeborn Synes fangeren på denne var fin jeg... Er der til Passat eller lignende? Det er dsp sin heller mislykkede front.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by pololars er man sikkre på at dette er rust? ? isåfall...bra jobba! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Er det bare meg eller er det andre som syntes en del av de bilene ikke var stygge ? Den ene som ble karakteresert som overstylet var jo så godt som lik min .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 ser man på detaljene på den sonic..så ser man en god del forskjell! hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by LupoB0Y Det er dsp sin heller mislykkede front.. Synes ikke den var så veldig mislykket jeg... Så jo ganske clean ut på det bildet jeg la ut... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Orph Overstyla ? Den er jo bare vingen bak, leppa bak, og panseret som egentlig er spesielt med den bilen der da :eek: Der ser man hvor mye lakken har å si ;) HALOO!! se på den jævern da.. den er stygg som faen, lakka sånne vind saker på vindene og alt.. stakkars golf sier jeg.. grillen og alt er rart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg