Audi A4 1.8 T Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Har kjøpt Sonar angel eyes. Men kontaktene bak passer ikke. Noen som har montert engel eyes, som vet noe om dette. Har en 2000 mod.. Er det forskjell på kontaktene fra en 1999 til 2000 mod? Har facelift nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Les tråden om sonarlyktene her på forumet, så slipper du hvertfall at de dugger til... Mine gjorde det med en gang... Men kontaktspørsmålet kan jeg ikke svare på... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 merkelig, mine passa rett på. tror jeg alex sine gjorde å.. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Ja, de passer rett på, men har en tendens til å dugge... Ser ikke så veldig bra ut... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 2000 utgaven av A4'n er jo facelift. Mens kontaktene på Sonar lyktene er pre-facelift. Så du er nødt til å koble om på kontaktene, evt. bestille overganger, slik som alle de som monterer vanlige facelift lykter må. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Vet du hvor man bestiller slike kontakter? Har det noe og si at jeg har xenonlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Har vel kjøpt feile lykter.. De er for 96-99 mod.. Noen som vil kjøpe nye angel eyes lykter?:) Vet noen om noen gode sider der jeg kan finne kule lykter til en 2000 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Du får sonar til din modell og;) Den bestilte jeg først:P men rakk å endre det før de ble sendt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 oki, hva er forskjellen egentli.. Hvor bestilte du i fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 angående disse Angeleyesene her, hvor mye tåler de av strøm a? jeg tror at jeg ikke akkurat utnytter det fulle potensiale til Angeleyesene mine(grunnen til dette er fordi de lyser ekstremt dårlig) jeg har bare tatt ledningene til parklyset som satt i lykta og koblet de to røde og de to svarte til angeleyesene til den ene svarte og den ene hvite til parklyset? dette lyser ikke noe særlig men vil tro at de kan lyse mye bedre enn det mine gjør nå? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Har gjort det samme. De lyser godt i mørket, men i dagslys er det så vidt du ser dem desverre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 angående disse Angeleyesene her, hvor mye tåler de av strøm a? jeg tror at jeg ikke akkurat utnytter det fulle potensiale til Angeleyesene mine(grunnen til dette er fordi de lyser ekstremt dårlig) jeg har bare tatt ledningene til parklyset som satt i lykta og koblet de to røde og de to svarte til angeleyesene til den ene svarte og den ene hvite til parklyset? dette lyser ikke noe særlig men vil tro at de kan lyse mye bedre enn det mine gjør nå? har gjort det samme som deg. har tenkt litt på om det er mulig å hente strøm fra batteriet, med en sikring imellom. eventuelt bruke et relee.. input anyone.. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 har gjort det samme som deg.har tenkt litt på om det er mulig å hente strøm fra batteriet, med en sikring imellom. eventuelt bruke et relee.. input anyone.. Veldig fort gjort å kortslutte disse ringene. Så man burde vite spesifikasjonene på pærene som er brukt, slik at man ikke pumper for mye strøm inn i dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 jepp må nesten vite hvor mye pærene tåler. skal montere spredere i dag og vil at angeleyesene skal lyse maksimalt av det de kan. hehe ser ut til jeg kommer til å sitte å montere spredere i hele dag. finner ikke ut hvor den orginale tåkelysbryterens ledninger ender. men finner det nok. ut å montere hehe:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 er det ikke orginale tåkelys på en 2000modell da? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg