kickerpower Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 dobbelt spolet på 2 ohm ja (koblet til 2 ohm på forsterker), men gir den 400 RMS (ca 800 "Peak power" watt) på 2 ohm? De på boomcar mente at den ville gi en ganske bra lyd men at det ikke var problem å putte i noe større! Fikk den uansett veldig billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg fikk med klister med. Men du kan snakke med forhandlere som selger kicker de kan nokk skaffe. eller rett og slett sende meligge om det går ann å få kjøpr klistermerker rett fra de Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Klistermerker er gratisreklame for produsenten og bør ikke koste deg noe som helst. Jeg hadde aldri i livet betalt penger for å la andre reklamere på bilen min. Spør, og du bør få :) EDIT: på en annen side ville jeg nok ha krevd betalt for å la en eller annen sliten råne kjøre rundt med firmalogoen min. Evt. betalt ham for å la være :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg