Gå til innhold

Mål for oppretting av bil?

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Er det noen som jobber på et verkste som kunne hjelpe meg med å skaffe mål på karosseri for oppretting?

 

Er litt krise her så håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat her, men veit om flere plasser som har det, alle godkjente opprettings verksted har jo det, å dem ligger på nett, siden de skrives ut til hver enkelt model av bilene så.

 

kan høre hvor de får tak i, men garantert noen her inne som vet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat her, men veit om flere plasser som har det, alle godkjente opprettings verksted har jo det, å dem ligger på nett, siden de skrives ut til hver enkelt model av bilene så.

 

kan høre hvor de får tak i, men garantert noen her inne som vet :D

 

Jeg har sendt mail til flere verkste om papirer uten hell :(

 

Ja det hdde vært supert hvis du kunne sjekket det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haynes,kanskje? Står iallefall i haynes-manualen til landrover'n min :)

 

Problemet her er at mazda rx7 boka er ikke å oppdrive i norge :/ men hvis du finner noen som selger den så rop ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du gir meg typen og modell... så kan jeg sjekke på jobben. blir data brev fra Car-o-soft isåfall.. (car-o-liner)

 

da har du mål under bilen samt noen i fjærtårn,dørhengsler osv.

trenger du feks mål av døråpninger, lengde på vanger osv må du få disse fra forhandler. kan hjelpe deg med dette, hvis det skulle være en nissan.

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår