SirAnderz Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Var på besøk i en nabo bygd her da jeg så en golf 1 med svarte skilter, først tenkte jeg rallybil, men når jeg gjikk nærmere var det ikke noe bur , men den var ribba bake.. litt rusten osv.. Annlegsbil? mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Svart med gul skrift? I så fall er det vel en slags anleggsbil ja. Har sånne på jobben som bare får kjøre innafor fabrikkområdet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Jepp, sånn skilt var det.. Men det var ikke akuratt anlegssplass der den sto da, at med en kunstgressmatte utenfor radio sjappe..hehe Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 har ikke polakkene sorte skilter ? eller kanskje hadde ... hhmm ? jerkoff jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by quack Svart med gul skrift? I så fall er det vel en slags anleggsbil ja. Har sånne på jobben som bare får kjøre innafor fabrikkområdet.. eller kanskje rallybil..... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg