Stress87 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Her er mitt førsøk på å mode bil i photoshop. har lekt meg litt på photoshop før men ikke så mye med biler! håper noen kan komme med noen tilbakemellinger og tips til forbedringer! bilde er hentet fra Mercedes-Benz.no Før: Etter: PS: håper ikke jeg kommer på wall of shame for denne! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 HEHE.. her er en DÅRLIG mod jeg gjorde for et skole prosjekt! Før: Etter: Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 likte ikke den første men den andre var bere fordiden første var for agresiv og for mye clean Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hehe... konge! håper også læreren min liker den siste å :D jeg liker biler når de er så clean som mulig! men smaken er som baken... men hva med selve photoshopingen? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Mercedesen ble penere enn orginalen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 akkurat det er jeg helt enig i ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg