rikard89 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Begynner som lærling snart nå. Lønna blir vel en 8-9000kr i mnd. Skal flytte langt bort fra der jeg bor nå. Kjører for tiden en laat audi 80 tdk. Vil helst ha ein litt mere morsom bil hvis jeg skal overleve på den plassen. Leier en garasje med div sveiseutstyr og kompressorer. Er ikke redd for å skru bil, har hatt en del prosjekt gjennom åra. Men derfor spør jeg dere om valg av bil. Helst en VW/audi med 4x4eller en billig bil med bakhjulstrekk. (ikke bmw) Hvordan er det å ta lån som lærling btw? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Det er 0 problem å få lån så lenge du har kontrakt på fast arbeid å ikke har ubetalte ting stående. Selv har jeg ett lån på 66 000 å tjener rundt 15 i månden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard89 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hmm, hvilken bil ville du gått for da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 240 :P er lett trimmet bakhjuls trekk. Nei det kommer ann på smak og behag det. Selv kjører jeg en saab 9000 cs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard89 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hehe, svensker å bmw er hatet hos meg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hva med å ta opp lån til en Audi Coupe 20v Quattro? AutoDB.no finner billigere eksemplarer enn det der da:) 170hk og 4x4 i en liten coupe bør vell være moro:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har ca 14k utbetalt og fikk nettopp lån på 80000. Tenkte å øke det til 90000 nå med kausjonist EDIT: Husk på at banken krever fullkasko hvis du ikke har kasjonist Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Billån er for suckers. Hvorfor ta opp lån på noe som taper seg i verdi? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har ca 14k utbetalt og fikk nettopp lån på 80000. Tenkte å øke det til 90000 nå med kausjonist EDIT: Husk på at banken krever fullkasko hvis du ikke har kasjonist jeg har lån på bilen med delkasko. Vel lånet er ikke ett såkallet bil lån men ett forbrukslån. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Billån er for suckers. Hvorfor ta opp lån på noe som taper seg i verdi? så du har planer om å bo med mordi til du er 40 for da har du spart nok til hus også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 jeg har lån på bilen med delkasko. Vel lånet er ikke ett såkallet bil lån men ett forbrukslån. Nettopp :) så du har planer om å bo med mordi til du er 40 for da har du spart nok til hus også? Hus er faktisk ikke tapsprosjekt hvis man bruker hue litt :) Ellers; bil er tapsprosjekt, men veldig morro Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Vel det meste taper sei i verdi noe mer en annet. Hus kan øke i verdi om du har kjøpt på rett sted til rett tid men det kan jo en bil også tar bare litt lenger tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 så du har planer om å bo med mordi til du er 40 for da har du spart nok til hus også? Dessverre så er hus så dyrt at man ikke kan kjøpe det kontant, og husleie er enda dyrere på sikt enn å betale på huslån... Bil derimot trenger ikke å koste så mye. Faktisk vil jeg tro at en bilkyndig person kan ha ett svært billig bilhold med å kjøre rundt i ett gammelt vrak til 1500-5000kr. Alt over det er ren luksus... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 stemmer nok det ;) men det er jo litt kjekt at man har litt mer enn absolutt minimum kjangse å overleve om uhellet skulle være ute også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 kjøp deg en Opel omega eller Opel senator, får de bilene til gi bort pris, og godere biler og kjøre skal du lete lenge etter! gode og slædde med også hvis du er så heldig og finner en med 45% diffbrems Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg