Gå til innhold

Trenger råd! Skal enten kjøpe 18"OZ Superturismo GT eller 18"OZ Ultraleggera

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

Koser med virkelig på ferie nå, men det er noe jeg har på tanken. Skal nemlig kjøpe OZ felger om noen dager og valget står om 18” OZ Superturismo GT (sølv) med 215/35 dekk eller 18” OZ Ultraleggera med samme dimensjon.

 

Forstår det slik at superleggera felgene ikke selges mer angry2

 

Legger opp noen bilder av biler med OZ Superturismo GT samt Ultraleggera.

 

Vet at det er bilder av WRC felgene, kan ikke kjøpe dem siden jeg har sort tak på bilen:( GT felgene er så og si samme, men de er i sølv.

 

 

551.jpg

 

 

57.jpg

 

OZ_Superturismo_WRC_9_5_or_10_4kgs.jpg

 

OZ_Utraleggra_8_0_to_9_0kgs.jpg

 

 

 

Trenger hjelp/ råd til å bestemme meg:jackinbox:

 

 

Har for øvrig 03 MCS mørkegrå, nå senket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 8000 for noen mnd siden for clutchen, 4000,- for service, kjøp og montering av KW g2 senkesett,16000 alta pully og intercooler 10000, fikk dekket rusten jeg hadde på bakluken, men måtte betale 2500,- for ny motor til vindusviskeren bak. Har satt av 14000 til nye felger samt 15000 til aerokit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 8000 for noen mnd siden for clutchen, 4000,- for service, kjøp og montering av KW g2 senkesett,16000 alta pully og intercooler 10000, fikk dekket rusten jeg hadde på bakluken, men måtte betale 2500,- for ny motor til vindusviskeren bak. Har satt av 14000 til nye felger samt 15000 til aerokit

 

Sweet. Bra det ikke bare er meg som bruker mye penger på bil.

Betalte du 16000 for Alta pulley? Eller misforstod jeg litt?

 

Hvilken intercooler har du kjøpt? GRS sin? Jeg vurderer å bestille meg en GRS intercooler når sommeren nærmer seg.

 

Jeg har fått montert den nye pulleyen min nå + nytt milltek sport cat-back eksos. Kostet flesk å få montert dessverre. Skulle ønske jeg kunne skru selv.

 

Skal montere GTT strutbrace + Alta CAI i helgen tenkte jeg.

 

Den nye eksosmanifolden + racing cat kom fra GTT tuning i går :) Verkstedet hadde dessverre ikke tid å montere før etter påsken. Gleder meg til godlyden når dette er montert. Håper jeg mer noe effektøkning også.

 

Fikk som sagt mitt GTT strutbrace. Skal slenge opp noen bilder nå i påsken. Denne strutbrace saken var SINNSYKT pen. Mye finere enn OMP og JCW sin. ANBEFALES.

 

Vurderer JCW brake kit + recaro seats.

Fikk pris fra Jæger på JCW brake kit. Ca 18000 kr montert. Og EN stk JCW recaro sete kostet ca 15000 kr. Helt sjukt. Venter på priser på JCW felger.

 

Skal ut å sjekke pris på ny felger i helgen tenkte jeg. Vil ha av vintergummien snarest, å få på noen ny sko på bilen :)

 

Lommeboken begynner å bli litt tynn etterhvert.... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 16 tusen for senkesett ferdig montert, pully og intercoolr er ikke montert enda. Gikk for Alta Intercooler Version 2.0, men har vurderer å selge den til en kamerat og heller satse på grs. Har hørt at GRS Motorsport Chargecooler er tingen:)

 

Kommer også til å kjøpe GTT strutbrace og miltek sport cat-back eksos samt eksosmanifolden, men det for bli om noen mnd.

De recaro setene til har de sidebags? Syns at det er litt dyrt med JCW brake kit til 18løk, men siden Stoptech Big Brake Kit koster £1,395.00 er det sikkert lurere å kjøpe dem i Norge?

Når det gjelder felger og dimensjon på dekk, bør jeg gå for 215/35-18 eller 225/40-18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Skal du montere pulley'en selv eller?

Intercooleren er enkel å montere. Er gjort på 20 min.

 

Skjønner ikke helt åssen du har klart å betale 10k for pulley og intercooler. Hehe. Skulle kostet deg ca 6000 all in....

 

Så du skal gå for GRS sin chargecooler? Tror ikke jeg gidd bruke penger på det. Den koster jo 11k, som blir ca 14-15k inkl toll og frakt. Jeg tror jeg klarer meg med GRS sin intercooler. Kommer på ca 5000 kr.

 

Synes JCW setene er døds rå. Har såååå lyst på slike :)

 

Sykt irriterende. Dumme meg skulle på felg jakt i dag. Men alle felg sjappene er jo stengt om lørdagene tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår