chr1z Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Hallo, jeg skal til å skifte viftereim på en 94 peg 306 xrdt. Og bare for at jeg ikke tar helt feil nå så er det det lille hjulet i midtkant som har en jernbit ned som er festet med en umbraco midt på og i underkant som en skal løsne for å få slakk nok på reima til å få denne av? Dette hjulet sitter i overkant og presser ned mot reima. Problemet er at umbraco bolten i underkant ikke gir noen innvirkning på stramming/slakking så jeg ble litt usikker=D Og jeg klarer ikke bevege denne opp eller ned og umbraco bolten går ikke lenger ut under takk=P Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mart!n Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Viss det er sånn jeg tror så er det en umbraco skrue i "midten" av dette hjulet som du og må løsne for å så løsne den skrua du snakker om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg