Gå til innhold

Kjøp av M3 E-36

Ranger emnet


///stian

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på å selge dieselbørsa å kjøpe en M3.

Så lurer jeg på et par små ting:

Kjøpe ombygget? (tenker på videre salg, godkjenning etc)

321 hk eller 283?

Frister ikke å kjøpe ombygget da der ikke er så mye å spare på det, og skal man først kjøpe en bil til 200.000+++ så har man penger nok til å kjøpe orginalt.

 

Men ja, hva bør jeg se etter? Har akuratt ikke satt meg så mye inn i 3-serien da det har kun gått i volvo før :sleeping

Så jeg har hatt den 530da'en i 1 år snart, å det er en kjempe bil men føler det er litt sånn 30+ bil (jeg er 20)

 

takker for alle svar, dere må bare fyre inn linker hvis dere vet om noe bra som er tilsalgs =)

 

Mvh

Stian

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Nå skal ikke jeg sette hånda mi på dette, men jeg mener å huske at 321 hk versjonen hadde en svakhet i forhold til 283 hk versjonen. Husker ikke hvor de diskuterte dette, men sjekk det opp før du evt skal kjøpe :)

 

Ja.. Men det tror kanskje det var eiere av 286-utgaven som ikke hadde råd til 3,2 literen som snakka om dette. Men alikevel verdt å sjekke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Men det tror kanskje det var eiere av 286-utgaven som ikke hadde råd til 3,2 literen som snakka om dette. Men alikevel verdt å sjekke opp...

 

Enig i deg der. Har selv ingen erfaring med 3.2, men ville nok valgt den skulle jeg kjøpt meg ny E36 M3. Tror nok dette bare er misunnelsessladder. Men når det er sagt, så er 3.0 literen en kjempe bil.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Nå skal ikke jeg sette hånda mi på dette, men jeg mener å huske at 321 hk versjonen hadde en svakhet i forhold til 283 hk versjonen. Husker ikke hvor de diskuterte dette, men sjekk det opp før du evt skal kjøpe :)

 

3,2 litern er 3,0 liters blokka bare at den er borra opp til 3,2 så sånn sett er den svakere siden den er borra. men 3,2 litern har jo M5 bremser og 6 trins kassa fra M5 så er jo smak og behav hva man velger

E36 325 Sedan ( )

E36 328 Coupe (x)

Ford sierra IS(x)

E36 320 Coupe (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår