Gå til innhold

Spm. ang. Supra

Ranger emnet


Shaggylaggy

Anbefalte innlegg

hvilket karrosseri tenker du på? sånn generelt så vet du som toyota mekaniker at disse motorene er veldig olje tørste..

men jeg vet om 7m-ge/gte motorer som har tuslet over 300 tusen.

 

av mk4 supra'ne så har jeg intrykk av at det ikke eksistere noen biler som har gått over 150tusen i det hele tatt.(enten veldig lite brukte biler eller noe feil med kilometertellerene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mk3 og mk4 er gode biler med gode motorer. 7m motoren er en helt grei motor, vanligste feil er toppakningen, den orginale holder ikke mål, så de fleste har vell stål toppakning, eller bygget om til 1jz motor. Har også greit trimmings potensiale. 2jz motoren som sitter i supraene 93+ er veldig gode motorer, Har akkurat satt en i min mk3. Skal være veldig bra motorer. Olje forbruk må man regne med på turbo motorer, men så voldsomt oljeforbruk er det vanligvis ikke. Å kjøpe en mk3 i god stand, med under 200 000 på telleren skal ikke være noe problem. Ellers så kan jo det meste overhales:) Mk4 blir jo ganske dyrt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er en 89 mod. targa, med 7m-GTE motor som jeg kjøpte privat i voss.

skalprøve å komme meg inn på ts-ogn ;)

 

 

Gratulerer med hærlig bil:) Er bare å regge seg på Ts:)

 

Og husk: Alle liker bilder;)

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår