questren Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei. Girkassen på min VW Polo 1997 (ca 136 000 km) har laget ulyder i ca et år, men nå har den begynt å "lugge" og lydene har forverret seg kraftig de siste dagene, så det er kort tid igjen til bilen står. Å bytte girkasse hos VW er utelukket da dette vil koste totalt ca 30 000 kr. Tips om hvor jeg kan få satt inn en brukt girkasse billigst mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 tok selv en ringerunde når min stod. etter 2 mnd med venting der det kun var kasser til over 15000,- ble det demontering, og overhalte den selv(alle lager,simmringer,tetninger og syncron ringer.) en del arbeid,men verd det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg kjøpte ny kasse fra sverige for 8000kr. Klarte ikke finne ny kasse her i norge + de fleste kassene her hjemme lå på ca dobbel pris. Du får bare starte å søke etter växelåda Bildelsbasen - Sveriges största databas med bildelarHusk å sjekke girkasse koden din. Står sikkert i vognkort eller bak i bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg