baneet Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei! Lurer på om det er noen av dere som har erfaring med ULTI-MIT Wash Mitt som man får kjøpt hos scandic? Undrer litt på om den er like effektiv med skum tapper isteden for chenille hansken? Siter Volvo 740 Turbo Intercooler 89modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg syns den er topp! Veldig fin å jobbe med og fjerner skitten fint. Enkel å holde ren! Holder godt på såpevannet! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvordan syns du denne er, kontra den grønne chenille microfiber mitten? Har den grønne selv, og er VELDIG fornøyd med den :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Må si jeg bruker LC mest selv, er vel mest vane. Men liker hvor mye såpevann den kan ha. Pluss at den er behagelig å jobbe med. Personlige preferanser! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvordan syns du denne er, kontra den grønne chenille microfiber mitten?Har den grønne selv, og er VELDIG fornøyd med den :) Jeg har prøvd alle sammen og har konkludert med at kjeg liker The Chmitt best. Den grønne er forsåvidt bra den, men jeg synes den blir alt for tung å jobbe med, da den trekker til seg MYE vann. (noe som sef. er bra på en måte) The Chmitt er mye lettere og enklere og jobbe med synes jeg. Billigere er den også. Når det gjelder den rød mitten med disse tappene, så gir jeg denne en god andreplass. Men denne også er litt tyngere å jobbe med synes jeg, da den blir ganske tung. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baneet Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Takker for gode svar! Siter Volvo 740 Turbo Intercooler 89modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hehe, er nettopp det jeg liker med den grønne.. Den suger til seg mye vann :) Så liker jeg også måten den er konstruert på, skitten har ikke akkurat noen plass å holde seg fast i, det slipper lett fra hansken. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg