Mysemannen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei, har en 240 GL 85mod. I en måned nå har eg hatt et snålt sympton som dukker opp når eg ska daue bilen etter en kjøretur, det virke som motoren ikkje vil av, og prøve å svive i opp te 10sek etter nøkkelen er vridd om (det høyrest ikkje godt ut). Ka skjer? Takke på forhånd for evt. feedback. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ettertenning !!! sjekk tenningstidspunktet !! eller prøv å kjør med 98 oktan ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Will do! Tange makk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 På forgasser-foten så sitter det en magnetventil. Denne skal lukke når tenning-strømmen kuttes. Hvis den ikke gjør det så vil motoren glødetenne (ihvertfall på 95 oktan). Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 sitter ikke den i insuget rett ved gasseren? du kan vertfall sjekke at den virker vis du har på tenningen og tar ledningen av og på. da klikker det i ventilen Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Kan jo være koks på pluggen som gløder og antenner bensinen.. Ville ha rengjort pluggene ! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 sitter ikke den i insuget rett ved gasseren? du kan vertfall sjekke at den virker vis du har på tenningen og tar ledningen av og på. da klikker det i ventilen Du har selvfølgelig evig rett. Den sitter på innsuget og ikke på forgasserfoten. Og er alt riktig innstilt så skal ikke en A-motor kunne glødetenne fordi den rett og slett ikke skal få bensin med lukket gasspjeld og tenningen av. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.