245tic Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 da stoppet bilen gitt audi 2,3 med k.jetronic... begynte å fuske litt på bånn gass også til slutt stoppet den helt, og den er helt dau. skrudde av røret som går inn på bensin filteret å vrei på starteren kommer ikke noe bensin frem. hører bensin pumpa noen ganger bare. er dette pumpa som har tatt kvelden kansje? noen som har vært borti detta?? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Sannsynligvis pumpa ja, 500lapp på biltema eller finn ei brukt. Siden bilen ble latere & latere tror jeg det er pumpa. Viss den hadde dødd plutselig kunne det være releet Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Kan uansett vere releet. pumpa lager vanlegvis masse ulyd før den tek kveld. prøv å sette strøm rett på pumpa så ser du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 jeg satte strøm rett på bensin pumpa nå. da startet den men dør på bånn gass??????? høres ut som bensin problem. kan det være filteret kansje? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 du må ta en kikk på drivstofftrykk regulator,om den funker riktig.drivstoff filter og.de fleste b.pumpe rykker p.g.av tett .drivstoff-filter.ta eventuelt en måling av drivstoff tilførsel trykk. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Jeg tok å byttet filteret i går kveld, da gikk den som det skulle:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg