TiM Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hallo. Hvordan har dere som har ettermontert facelift lykter fått tak i kontakter? Vet de selger noen konverteringssett på ebay, men det kan ta år og dag å få sendt de til norge.. (er utolmodig for tiden..) edit: burde det ikke funke å ture til møller og kjøpe kontaktene. Koblingsskjema ligger jo på forumet.. AHAAA! eller?:) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Møller har dette ja, evt Quattroco: quattroco - vi skaffer bilen du vil ha! "2x kontakt til lykt á kr 50,-" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 oki.. hmm, ser de sier en trenger 8x kabelsko og 8x kabeltetninger. men dette kan vel skaffes hos møller også antar eg? vil jo ha d noen lunde skikkelig når eg først skifter :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Joda, kan vel det. Også hos Biltema f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 snakket med quattroco (?) idag, de sa eg måtte ha rele og helst høydejusteringsmotoren.. motoren e kjekt å ha, og eg antar rele må skaffes siden d blir en overgang fra h4 til h7? har du dette? evt. var d stress å koble? (har ikke så bra peil på bilelektronikk..) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Kan ikke skjønne at du må ha noen form for relé, man kobler jo bare om kontaktene. Har ikke noe å si hva slags pære du har da. Og høydejusteringsmotoren tar du bare fra de gamle lyktene og flytter over :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Som alex sier, trenger du ikke noe. Jeg kjøpte KUN lyktene jeg, fra NBS. og noen kabelsko fra biltema. Klaska de rett på og kobla til. Litt gaffatape rundt "kontakten", så var det gullfint. Og de funker enda. Woho. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Som alex sier, trenger du ikke noe. Jeg kjøpte KUN lyktene jeg, fra NBS. og noen kabelsko fra biltema. Klaska de rett på og kobla til. Litt gaffatape rundt "kontakten", så var det gullfint. Og de funker enda. Woho. oki. snakket me quattroco og fikk beskjed om at det trengtes et rele for at både nær og fjernlys skal lyse samtidig. men eg bor no i byn, så trenger ikke heavy langlys. fikk avbestilt og refundert alt kjapt! :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ja er fakta det. Men fjernlysa lyser jo sterkt de, trenger ikke begge på en gang jeg, holder lenge nok med kun fjernlys. og jeg kjører med philips nightguard pærer, lyser som bare juling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Høyrejusterings motoren passer ikke overens, men du trenger ikke noe reele nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Høyrejusterings motoren passer ikke overens, men du trenger ikke noe reele nei.. eg trenger egentlig ikke høydejusterings motorne.. har aldri brukt dem til noe fornuftig i forhold til prisen.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg