SINGH Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Trenger litt hjelp,før vinteren stoppet CD-spilleren å spille, fikk en el-ekspert til å sjekke det, han sa det har kortsluttet.. Så etter dette målte han strømmen som kommer inn til cd-spilleren den viste alt fra 16-18 volt.. Han sa at det maks skulle være 13 volt.. Etter dette fikk jeg møller horten til å sjekke hvor mye strøm som gikk fra dynamoen og dette var 13 eller noe.. Kan noen hjelpe meg å si om hva som gjør at det kommer mer strøm inn til anlegget, fordi han el-fyren mente at det kanskje var noen kondensator som satt imellom eller noe? Han sa jeg ikke burde koble på den nye cd-spilleren fordi den vil også kortslutte..har noen forklaring på hva som kan være galt...? Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 legge opp ny + og - fra batteriet til den nye spilleren ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ikke dumt.. det tenkte jeg ikk på engang..hehe.. takk for hjelpen.. Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 hehe, bare hyggelig.. får si ifra hvis du trenger no mer hjelp me anlegget.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg