Speedmonster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Noen som vet om noen sted som har litt utvalg eller noen som har noe brukt, jeg hypp på¨og kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 ja, tenkte samme baner, vet en som kjører på 20" og 30 profil. lang utgave. Men må være felger som tåler vekta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedmonster Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Syns kanskje 20" blir litt stort assa hehe. også er problemet det du sier om vekten. Men faen i 18" er det jo bare tre fire felger og velge mellom:(. Dritt ass må vel spesialbestille fra japan eller noe vel, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Se litt på youtube om hiace, stort i japan. Egen driftebaner med radiostyrte hiacer ++++ Skal snoke litt å se om man finner noe vettige felger. Må prøve å ordne meg en intercooler også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Kjører på Tsw felger på bilen min i 18tomm, disse er til landruiser. Tåler iallefall vekta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kjører på Tsw felger på bilen min i 18tomm, disse er til landruiser. Tåler iallefall vekta:) samme bolt sirkel på landcruiser og hiace? jeg har 6 bolt på min, er det dette på landcruisern også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jupp, samme boltsirkel. passer perfekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 da må jeg få handlet noen kule felger til min bil til våren igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg