Gå til innhold

Dårlige bremser .......

Ranger emnet


hummm

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det alle a6er, eller kun min der jeg må trykke pedalen gjennom gulvet før det skjer noe ?

 

Var slik på A8`en til pappa og, men det virker da ikke normalt ?

Alle andre biler jeg har kjørt (utenom en BMW med automat) har mye mer respons enn dette..

 

Kan det være at jeg har dårlige bremser?

Vet det er byttet til helt nye skiver, men tror ikke det er originale bremser..

 

Hva koster det å oppgradere til feks. S/RS6 bremser, eller noe ifra Brembo og deres konkurrenter?

 

Mvh Hummm

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme greierne...

Men de virket ganske bra, men du måtte trykke ekstra på pedalen før at det ga full effekt..

Jeg hadde bilen på tot.service hos Audi, der de luftet bremsene, og det viste seg at det var en liten lekkasje med bremseforsterkeren. Nå er det i orden:)

Sjekk om du ser noe tegn til lekkasje..

98 Audi A6 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal gjøre det..

 

Ser noe "vann" som ligger igjen som en stripe når jeg har stått på tomgang en stund og begynner å kjøre.. Men det er vell noe ifra pottene, siden det er to striper, i bilens bredde..

 

Hmm, er ikke kjendt med bremsesystem på biler (kan mest MC), men det er vell noe àla MC ?

 

 

Men de virker da, heh.. Måtte plutselig stoppe for en hjort på vei hjem ifra bergen (hadde nettop plukket opp broren min, så måtte gi på litt :P ), og da klarte vi å stoppe bra fort opp ja :P

Med 18"ere i baksetet..............

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer EBC Turbo Groove GD 602 på min bil?

Står at det er til 1,8TQ fra 2000, men det er vell ikke noe skille fra 98 til 2000 på dette?

 

Og er det noen som har erfaring med TurboGroove?

 

Skulle vell gjerne hatt noen som var litt større og..

Men da blir det vell dyrere? Må vell til med braketter, kalipter, klosser og skive?

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sikkert noe ala mc, kjenner ikke til det så veldig..

Har mekka mest moped jeg:P

Hvis det renner noe ut av pottene så er det bare å ruse motorn godt ... Jeg bruker av og til å ruse bilen.. Når den har blitt god å varm så tar jeg den i 3.giret å "renser den litt":D

kan legge seg noe dritt inni der..

 

Ja, når du møter et dyr etter veien, så er det kjekt me bremser som funker:D

98 Audi A6 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår