Toyotagti Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 god kveld folkens kjøpte en 1989mod toyota Celica gti 16v. for ca 1 år siden for 5lapper med delebil. har ikke bilde av bilen i hel stand, mn det kommer bilder av begge bilene om enn liten stund.får tiden er fjerning av RUSTangry2 !!! første prioritert! bilen: toyota celica gti 16V T16 Gått 260000km, med ca 156hk. Planer: felger 17"(ikke kjøpt) fjerne rust(holder på) senke 30/30(ikke kjøpt) styling(ikke kjøpt) Sote ruter( ikke gjordt) hellakkering(ikke gjordt) bygge stereo(ikke gjordt) se over motor(ikke gjordt) byttet girkasse(har dessverre ikke bilder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Modell da? Gjerne noe annet info også:) Må slenge opp noen bilder.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyotagti Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 har skreve lit mer nå. har desverre har jeg ikke bilde av hele bilen. ska ta noe bilder av bilen som dn står nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg