Ja__9 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Heisann. noen som vet hvor jeg kan finne koblingsskjema til ford sierra 2.9?? Haynes bøkene har kun fra 1.8-2.0 liter. Det som er problemer er hvordan jeg skal koble sammen vakumslangene til bensin-brems og tenningsmodulsak som henger i motorromet på torpedoveggen.. hvis dere forstår :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Heisann. noen som vet hvor jeg kan finne koblingsskjema til ford sierra 2.9?? Haynes bøkene har kun fra 1.8-2.0 liter. Det som er problemer er hvordan jeg skal koble sammen vakumslangene til bensin-brems og tenningsmodulsak som henger i motorromet på torpedoveggen.. hvis dere forstår :happyhappy: modell??? Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoggern Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 du må kjøpe scorpio boka.. har satt sånn motor i taunusen min jeg. er lett som bare av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg