Margido Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Heisann. Har en 12" lanzar viberant (spiller jævlig bra faktisk..) som står i hjulbrønnen min. Har en plate med tøytrekk som har trukket over. Denne er mørk-grå. Finnes det noen type lakk som går an å lakkere over tøyet slik at det blir svart? Så dette på et bilprogram der de lakka hattehylla, og den så jo ut som ny. Sånn som dette: Vil ha plata + hattehylla i svart slik at det går igjen med veggene og baksetet.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ingen? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broombrom Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Heisann.Har en 12" lanzar viberant (spiller jævlig bra faktisk..) som står i hjulbrønnen min. Har en plate med tøytrekk som har trukket over. Denne er mørk-grå. Finnes det noen type lakk som går an å lakkere over tøyet slik at det blir svart? Så dette på et bilprogram der de lakka hattehylla, og den så jo ut som ny. Sånn som dette: Vil ha plata + hattehylla i svart slik at det går igjen med veggene og baksetet.. Hvorfor ikke bare trekke om med svart stoff istedenfor?? koster nesten like mye som og lacke den.. Lacker du det stoffet du har nå, kommer det til og se utrolig stygt ut.. Med mindre du har en spesiell spray som er til og lacke det stoffet.. ville heller anbefalt deg og kjøpe noe svart stoff, som eks. det du får kjøpt å biltema.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ville ikke anbefale å lakkere stoffet gitt.. Kan du demonteret stoffet og farge det med stoff farge? Det må da gå ann eventuelt.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Ok:) Nei kan jo selvfølgelig trekke om i svart. Bare så på car-dealers eller hva det nå het på discovery, at han brukte en lakk på hattehylla, og den så ut som ny. Takk for svar :) Da kjøper jeg nytt trekk.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Oppdater gjerne tråden med resultatet! Alltid morro med bilder til inspirasjon vettu! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 eg mener at de brukte vinil spray (lakk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg