HHA Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hehe :) Dropper roterende maskin og bruker DA 2 hoders maskin istede. Blir vel roterende neste år + endel nye produkter som må kjøpes inn ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg rubber lakk med roterende maskin, gå aldri over 2000 omdreininger med en slik en, for det er så lett på et blunk å brenne lakken, og da er det jo gjort. Så polerer jeg lakken etterpå, med to hoders DA maskin. Kvalitetsputer er ekstremt viktig å bruke. Har prøvd biltema puter, og de går i oppløsning etterhvert. Er veldig fornøyd med autoglym puter - har ikke prøvd andre proff puter, men tipper det er mye bra der ute bare du betaler for det. Poler med ultra deep shine med DA maskin, og det byr på absolutt ingen problem. Etter min oppfatning, erfaring og mening så skal ikke en roterende maskin brukes til polering - dvs ultra deep shine ol, men en DA maskin, og da er 2hoders å foretrekke, da blir jobben enklere og mer grundig og jevnere utført. Skal du fjerne swirls ol, så må du ha roterende maskin. Blir ganske greit med DA, men du vil få 10 ganger bedre resultat med roterende. Skal du bone - så bruk DA Skal du rubbe - bruk roterende Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Kan fint bruke roterende til siste polering. Men da må man bruke produkter som er beregnet til bruk med maskin. Ultra deep shine er beregnet for bruk med hand. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 hver sin smak der kanskje. Har polert litt med roterende, men det sluttet jeg fort med, da to hoders DA kan brukes med håndpolereingsmiddel så vel som maskinmiddel. Det er mange måter å gjøre ting på, og jeg tar ikke siste polish med roterende ;) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Da har du ikke prøvd Menzerna 106ff m/hvit css pad:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 nei det har du helt rett i... :) kjenner ikke merket. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg