Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir du kongsbergs svar på notodden's rånegeneral (kittilsen) knsmurfen?:)

 

Trur ikke det nei.. Det er faktisk ikke jeg som har satt dette igang.Det er ei veldig ivrig 16 år gammel jente som har satt dette igang. Jeg ble bare spurt om å være med,siden jeg er en gammel råner på 27 år som fortsatt holder koken...hehehehe

 

Så jeg vil IKKE kalle meg en rånegeneral selvom jeg er veldig ivrig på dette.

Det som gjør at jeg er ivrig på dette er fordi jeg mener ungdom bør ha en sunn innteresse og da mener jeg selvsagt bil...

Er ingen ting annet som er bedre enn å drive med bil.. Det mener nå jeg....

Og en annen ting. Og det er at Beckern er faktisk det stedet som reddet livet mitt,når jeg var på det mest depresive etter mange år som mobbe offer.. Det var på beckern jeg fikk alle mine venner..

Og det er ikke noe som er mere sosialt en å være sammen med mange andre bil glade mennesker... Det er det som har holdt meg oppe.. Og at jeg er den jeg er idag..

 

Tru meg,dette her skreiv jeg ikke for at andre skal synes synd på meg. Jeg skreiv dette fordi andre skal vite hvorfor jeg har så stor innteresse at becern/berja skal bestå slik det er idag...

 

Mvh morten

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere sutrer sånn over at beckern blir til senter. Mest sannsynlig skal det bygges parkerings plasser for senteret og da blir det mulig og henge der. Dessuten er jo beckern et stusslig sted, ingen gatelys eller noe. En halvveis asfalt halvveis vaskebrett grusplass halvveis brustein. Nei ikke akuratt noe og juble for. Og hvis det skulle blitt sånn at det ikke blir mulig og henge der mer så finnes det jo mange alternativer. Gamle city senteret bohus eller kanskje ved mølla? Det er jo utallige steder og stå. Fin plass ved jeppes er det å. Ikke noe og lage sånn oppstyr om detta da.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere sutrer sånn over at beckern blir til senter. Mest sannsynlig skal det bygges parkerings plasser for senteret og da blir det mulig og henge der. Dessuten er jo beckern et stusslig sted, ingen gatelys eller noe. En halvveis asfalt halvveis vaskebrett grusplass halvveis brustein. Nei ikke akuratt noe og juble for. Og hvis det skulle blitt sånn at det ikke blir mulig og henge der mer så finnes det jo mange alternativer. Gamle city senteret bohus eller kanskje ved mølla? Det er jo utallige steder og stå. Fin plass ved jeppes er det å. Ikke noe og lage sånn oppstyr om detta da.

 

litt liv må det da være lov å lage da! Blir jo brillefint og sosialt, er mye bedre med et skikkelig treffe enn å samfunnstape fyllesyk hjemme på en søndag og kaste bort helga.

 

Nydelig dette da.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere sutrer sånn over at beckern blir til senter. Mest sannsynlig skal det bygges parkerings plasser for senteret og da blir det mulig og henge der. Dessuten er jo beckern et stusslig sted, ingen gatelys eller noe. En halvveis asfalt halvveis vaskebrett grusplass halvveis brustein. Nei ikke akuratt noe og juble for. Og hvis det skulle blitt sånn at det ikke blir mulig og henge der mer så finnes det jo mange alternativer. Gamle city senteret bohus eller kanskje ved mølla? Det er jo utallige steder og stå. Fin plass ved jeppes er det å. Ikke noe og lage sånn oppstyr om detta da.

 

Jeg visste det måtte være noen som måtte komme med noe sånt fra Kongsberg.. For å si det sånn. Hvis vi greier å snu dissa politikerne.. Så blir beckern et mye bedre sted.. Og bygger dem senter så kan du garantere at det parkerings huset blir sperra om natta.. Garantert...

 

Og de stedene du nevner.. Glem det.. Der er det ikke noe vits å prøve.. Kanskje innerste parkeringa i haspa.. Men det er ikke beckern og det er ikks det stedet vi har vært i flere tiår..

 

Men det er tydeligvis noen som trur dem veit alt!!!!!!!!!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål til knsmurfen, hvor lenge regner du med at vi holder på? bare sånn for å ha noe å gå ut ifra? reint nysgjerrighets spørsmål..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål til knsmurfen, hvor lenge regner du med at vi holder på? bare sånn for å ha noe å gå ut ifra? reint nysgjerrighets spørsmål..

 

jeg vil tippe sånn rundt 6-7 tida eller noe.. Da trur det viktigste er over. Men det er jo et treff også itillegg til det andre..

jeg har ikke helt fått bekrefta hva som skal skje ennå. Men det jobbes i herdig ihvertfall for at det skal bli bra.. Får bare håpe at politikerne tør å vise seg.. Muligens så har hu som jobber med dette fått med seg noen av de eldre også som bor i nabo bygget. Jeg skal prate med hu jenta imorgen.. kommer med mere info om hva som skje da..

 

Jeg veit lokal avisa kommer og mulig andre medier ogå..

Dette har spredd seg godt ihvertfall

 

Det blir mye folk som stiller opp og det syns vi er helt topp..

Håper bare at alle tar litt hensyn.. Og ikke lager i stand noe..!!

 

På forhånd takk

 

Morten...

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo bare rått ut:D hadde jeg hatt lappen hadde jeg glatt kommet bort en tur, men er desverre ikke kommet så langt:( Fortsatt 3-4mnd igjen... Men dere får ha lykke til å håper dere greier å komme gjennom med dette:D For svære sentre er noe Norges land har plenty av! Så hvorfor gidde å ødelegge en minneverdig plass for et idiotisk kjøpesenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres jo enkelt og greit fortreffelig ut, bra tin tin at du får med deg noen!

 

Da gjelder det bare å stille opp,folkens uansett værforhold.

 

Dette blir nydelig da..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær oppmerksom på at snuten har en stygg tendens til å dukke opp i nærheten, tipper på kontroll på søndagseftan i sammenheng med dette(ikke noe som er sikkert men..)F.eks på nyveien.:coplight

 

Bruk hodet og kjør etter reglene!

 

Knsmurfen stiller opp som sjef han da=)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo bare rått ut:D hadde jeg hatt lappen hadde jeg glatt kommet bort en tur' date=' men er desverre ikke kommet så langt:( Fortsatt 3-4mnd igjen... Men dere får ha lykke til å håper dere greier å komme gjennom med dette:D For svære sentre er noe Norges land har plenty av! Så hvorfor gidde å ødelegge en minneverdig plass for et idiotisk kjøpesenter??[/quote']

 

Enig, spesielt at stortorvet-senteret har blitt utbygd og er MYE bedre enn Buskerud storsenter osv. I tillegg er det jo butikker allerede ved beckern.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår