Gå til innhold

Sosser - deres synspunkter

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Jeg er jente og jeg liker harrytasser med baum og 240 myyye bedre enn sosser med halvlangt hår, rosa skjorte og porshe(som pappan har finansiert)..

 

haha, jaggu blei sliten volvo eid.. bedre lykke neste gang.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bærter er forresten samma ulla som sosser...usj..

men er jo mest gutter her så er ikke sikkert dem hater bærter like mye som meg? eller....?

 

jo såklart, men jenter er som regel litt pyntete, i motsetning til bakstikkrane eller shemales som jeg kaller dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar: her sier du noe som er typisk en av samfunnets nederste 2%,

du sier at du gir f... i åssen økonomien er, åssen kan du si noe sånt når du i en annen tråd jeg hadde svart noe på, dro plutselig inn om 4mill eller trygda var vinnende?!

Faen lær deg å lese. Skjønner jo at det er vanskelig men om du får en voksen til å hjelpe deg å tolke bokstavene så skjønner du kanskje at jeg skrev at du er like mye taper uansett hva du tjener.

 

etter noen av innlegga dine vurderer jeg å søke meg uførestrygd.

Ja, argumenter med at du er for dum til å jobbe. Og ikke kan bruke "quote" funksjonen riktig.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Biring: Du kan være en soss selv om du bor i Kautokeino, det kommer helt an på hvordan du er og oppfører deg. Jeg bor i utkanten av Gjøvik, og allikevel så går det et par i klassen min på skolen som oppfører seg sossete. Det betyr altså at ikke alle fra Bærum er sosser, og heller ikke alle fra bygda er bønder.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo såklart, men jenter er som regel litt pyntete, i motsetning til bakstikkrane eller shemales som jeg kaller dem.

 

Pyntete, ja det kan være det samme. Om noen mener at de er så stygge at de må pynte på utseendet så må de bestemme det selv.

 

Poenget med sosser er at de ikke gidder å ta i et tak. De sier at de selv er de tøffeste i verden men når de virkelig står ovenfor noe så er de pysete som få. Jeg kjenner en gutt som ikke tør å ta på ei ku engang. Det er det samme med bærter, de tar aldri sin del av jobben og vil få alt servert på sølvfat.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker om at folk ikke kan skrive. Norsk-karakter osv.

 

For å si det sånn, Biring. Jeg finner vanvittig mange skriveleifer i hvert eneste innlegg fra deg. Ville slappet litt av med den leppeslenginga fra deg. Ikke er du spesiellt oppfinnsom heller. Du nevner skinkeriddere flere ganger, samt bakstikkere. Klarer du å komme på å kalle folk for noe annet enn homoer? Du snakker om guttekos, og at eksosanlegget mitt er "fine anuser"? Kanksje du skal gå litt i deg selv og finne den bortgjemte, men ikke glemte homoen som lever der!

 

BTW! Du trenger ikke lete opp tråder jeg har posta i for å slenge dritt til meg der. Har du noe å si, kom med det privat(PM).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bærter er forresten samma ulla som sosser...usj..

men er jo mest gutter her så er ikke sikkert dem hater bærter like mye som meg? eller....?

Kast bærtene ut av Gatebil...og alle andre steder forøvrig. Fin kropp men minus på IQ-kontoen og mer silikon enn en kasse med RTV. Vet ikke foran og bak på en skrutrekker...hva faen har de der å gjøre? Blir kvalm av de som er "Jeg er så fin at jeg kan drite i å vaske meg fordi jeg er deilig uansett og drekke meg under bordet hver gang og rasere stemninga i et godt lag fordi jeg brakk en negl og må hjem og sutre"..

 

Ubrukelige kvinnfolk.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at bare feminine menn er homofile:

robhalford2.jpg

Halford kan være så mye homse han vil... mannen lager feit musikk. Det faktum at Priest i praksis oppfant heavy taler heller ikke imot ham,akkurat.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ingen måte negativt ment om mannen. Hører på Priest selv...
Ble heller ikke tolket som negativt,var bare en kommentar. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensa går ved gutter som sminker seg daglig...det er lættis

 

Da er man vel også på god vei til å bli trans :P

 

Ser det er en del meninger om hva en soss er her. Noen mener sosser kler seg og snakker på en spesiell måte, noen mener det er definert utifra hvor man bor.

 

Jeg faller vel fint inn i soss-kategorien på det siste der. Bor like ved Bærum, på såkalte "Oslos beste vestkant" og går på skole med mange sosser. Noen vil kanskje også hevde at jeg snakker som en soss; mulig. På en annen side, jeg blir jo "arrestert" av og til for å si ord med a-endelse i. Dette er den mest ekstreme sorten, vi aller fleste bare ler av disse. Null respekt.

 

Jeg ser ikke noe problem i at ungdommer får bil påspandert av foreldrene sine, og tror ikke man automatisk blir en soss av det. Selv har jeg kjøpt bilen for egne penger, men kjenner mange som får biler av foreldrene sine. En venn av meg er den mer fornuftige typen, får en tidlig BMW E46 og må betale en del selv. Andre får dyrere, nyere biler til 250k og oppover, og skryter av det. Null respekt.

 

For så vidt enda verre med den typiske nisse; han som kjører mammas Audi A3 til skolen og tror han er langt fetere enn alle andre, fordi han kjører bil som er dyrere enn andres. Dette er ofte også sorten som skryter av foreldrenes inntekt, for eksempel. Eller enda verre igjen, som Skruk nevner, barn som år alt de peker på av foreldrene sine og skryter av det, selv om de egentlig ikke har så mye penger, med såkalte mindreverdighetskomplekser. Null respekt.

 

Ser dere en rød tråd?

Forresten, når noen skyter inn at de liker harrytasser langt bedre enn sosser, må jeg si at jeg ikke er stor fan av verken harrytasser på trygd med grønn Granada eller sosser i mammas Audi. Gjelder å finne en mellomting.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår