GTIbabe Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 har en golf GTI 92 modell. og har lyst til og sette i en Vr6 motor etterhvert. og da lurer jeg på om motorene kan brukes om hverandre, for eksempel fra passat i golf. og hva som evt må gjøres for og få dette til og passe. lurer også på hva som må gjøres for og få dette godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 sjefen Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei. du kan bruke Passat motor, men det er mye lettere og ha en Golf som donor. da slipper du å skaffe deler som raiator,clutchpumpe,el nett osv. ta kontakt med BT, og hør med de om hva som skal til for å få det godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTIbabe Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 golf er så klart den beste donorbilen. derfra passer jo delene. men hvordan blir det med audi da? a3 sin motor f.eks. en orginal turbomotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Hey Jobber selv med å bygge om en Golf 3 til vr6, har snakket en del med BT. Selve ombyggingen er ikke så omfattende dersom du gjør som meg og har en Golf3 som donorbil. Det viktigste for å få dette godkjent på veien som en vr6 er å greie å holde vekta til den bilen du bygger om. Ellers er alternative å gjøre det samme som jeg skal, ta med bilen til tyskland å få bilen godkjent av VW der nede å få papirer direkte fra dem. Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Ja men det koster lass av penger å ta den med til Tyskland vel? Men et meget godt alternativ ;) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg