Gå til innhold

Bullock-style

Ranger emnet


Kulen

Anbefalte innlegg

Ja. Men de er uten TÜV (foreløpig). Det står at de jobber med saken, så om du bestiller kan det være en fordel å spørre hvordan de ligger an med det. Det er også en kjempefordel å bestille kortere Koni-dempere (tror bare man får røde nå) i samme slengen, ettersom de originale tilbyr null og niks fjæringsvei ved slik senking. På bilen jeg hadde før monterte jeg akselen oppå fjærpakka og kjørte fremdeles med originale dempere. De originale demperne var altfor myke og lange, slik at dette ga en ytterst variabel kjøreopplevelse (stiv foran pga. H&R-gewinde og bløtere enn originalt bak). Lastekapasiteten etter senking var en vits.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men de er uten TÜV (foreløpig). Det står at de jobber med saken, så om du bestiller kan det være en fordel å spørre hvordan de ligger an med det. Det er også en kjempefordel å bestille kortere Koni-dempere (tror bare man får røde nå) i samme slengen, ettersom de originale tilbyr null og niks fjæringsvei ved slik senking. På bilen jeg hadde før monterte jeg akselen oppå fjærpakka og kjørte fremdeles med originale dempere. De originale demperne var altfor myke og lange, slik at dette ga en ytterst variabel kjøreopplevelse (stiv foran pga. H&R-gewinde og bløtere enn originalt bak). Lastekapasiteten etter senking var en vits.

 

er dette noe lignende: Komplettfahrwerk m. Gewinde ohne Härte [F 018] - € 771.47 : Bullock Style Golf & Caddy Shop, Best in Tuning

Les signaturreglene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdsvis lik løsning som jeg hadde, ja, bortsett fra at her har man utvikla en bedre løsning for innfestinga av bakakselen. På understellet jeg hadde brukte man de originale U-jerna opp-ned og da fikk man ikke brukt den originale fjærveisbegrenseren. Det ser ut til å være FK-fjærbein foran, så da er kvaliteten i orden. Løp og kjøp!

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår