Subzero Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 hvem kanal dekker årets sesong med formel 1???????? Siter Robert (BMW 520i E34)1988 (OPEL omega 2.0i stv)1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Når ble kanaler mennesker ? Heter hvilken kanal, og mener det er nrk som dekker det. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subzero Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 oi oi oi! nrk ja. Siter Robert (BMW 520i E34)1988 (OPEL omega 2.0i stv)1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongemann Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehe.....! Er endlel år siden NRK hadde rettighetene for sending av Formel 1...! I år som i fjor er det Viasat/Tv3 som har rettighetene...! Har aldri vært så bra dekning før som ettet de tok over fra Tv2. selve løpet går på Tv3 og kvalikk og treningene går på viasat sport1. bare å gå inn på Tv3 sine sider så finner sdu sende plan etterhvert som løpene nærmer seg.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janarild Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 I norge sender Sport N trening & kval. TV 3 løpet. Sverige samme på tr&kval TV 6 løpet Tysk RTL. DSF. N-TV. PREMIERE. Premiere sender alt LIVE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Viasat4, TV3 og SportN sender løpene. Søndagens løp sendes på Tv3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 (endret) Nå har det seg sånn at Viasat har avvikla SportN. Så nå blir det nok ikkje meir Formel 1 på den kanalen. Nå spørs det kva for ein kanal eg skal sjå Formel 1 på resten av dette året og neste år.:bump :( Endret September 16, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Nå har Riks TV bytta ut Sport N med Eurosport. Så det blir spennande å sjå, mest sannsynleg så sender dei også Formel 1. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Nå har Riks TV bytta ut Sport N med Eurosport.Så det blir spennande å sjå, mest sannsynleg så sender dei også Formel 1. Nå må du huske at det er ikke Riks TV og det pisset der som eier rettighetene... Viasat har jo rettighetene til F1 her til lands, noe som gjør at Eurosport ikke kommer til å sende F1... Og jeg har gitt opp hele Viasatan - Jeg ser på F1 på nettet. Slipper de jævla reklamepausene Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Spør av nysgjerrighet.. :P Dere som spør "hvem bil", "hvem felger", "hvem motor" osv. Uttaler dere det slik også? :) Høres bare så utrolig feil i mine ører! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Nå må du huske at det er ikke Riks TV og det pisset der som eier rettighetene... Viasat har jo rettighetene til F1 her til lands, noe som gjør at Eurosport ikke kommer til å sende F1... Og jeg har gitt opp hele Viasatan - Jeg ser på F1 på nettet. Slipper de jævla reklamepausene Kom med link til den sida du ser F1 på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 hvor kan man se f1 live på nettet? jeg har canal digital så der kan man ikke se eller? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Bytt til Viasat ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hvilken sjåfør kjører hvilken av bilene. hvem av sjåførene kjører denne bilen. hvilken bil blir kjørt av Alonso. osv osv. Det er ikke noe som heter hvem bil, hvem sjåfør osv. Jeg blir like irritert hver gang jeg ser det :p Mulig jeg har kort lunte eller er en jxxxa kverulant og flisespikker, men nå må folk lære seg norsk. Uansett HVEM det er av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg