jecpah Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Der man har beina for de baki, var det 2 vann dammer, en på vær side. Har øst ut det meste og satt in en vifte om får å få det til å fordampe eller no.. Hvordan får jeg dette helt vekk så det blir knusk tørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Først bør du finne ut hvor vanne komme rinn så det ikke kommer tilbake. jeg hadde dette da det var rusta i sveisen neders i julbuen så det var hull fra julbuen og inn :) men når dette er tett så la jeg på en del aviser får å få opp alt vanne så satte jeg på varmeovn i bilen og lot den stå i garasjen med vinduene litt åpe så det kunne fordampe. i min bil så ble dette en sukse.. den har etter det vert helt tørr inni. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jecpah Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Først bør du finne ut hvor vanne komme rinn så det ikke kommer tilbake. jeg hadde dette da det var rusta i sveisen neders i julbuen så det var hull fra julbuen og inn :) men når dette er tett så la jeg på en del aviser får å få opp alt vanne så satte jeg på varmeovn i bilen og lot den stå i garasjen med vinduene litt åpe så det kunne fordampe. i min bil så ble dette en sukse.. den har etter det vert helt tørr inni. Ja, jeg har hatt varme ovn der og øst ut det jeg klarte, men har kommet mere vann i helgen, så det i sta ( har ikke brukt bilen i helgen ) men har også regnet, men er ikke vått noen andre steder, så det jeg tror, er at det ligger vann i bilen som samler seg der, men bare la du masse aviser der å lot varmeomen stå på? thats it? ikke bytta aviser eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille01 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Når avisene er gjennom våte så må du bytte ut avisene, .men vanne kan komme inn bak side deksele nede ved for enden til pasasjer, bak der er det noen gummi klaffer som ligger over noen hull som skal hindre vanne å komme inn å har dem kommet seg innen for hulle så komme det vann inn der dette er vanne som bli drenert fra kanalen inder vindue og ut. eventuelt har du takluke så kan det være drenerings røra der som er tette. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/192480-toyota-carina-ii-2-0-gli.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg