l0Ff_ Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 JBL <3 ^^ Er sykt hvor høyt og bra de spiller før det vrenger seg. Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 JBL <3 ^^ Er sykt hvor høyt og bra de spiller før det vrenger seg. sant så sant :) gledre meg til å teste lyden i en golf, blir sikkert bra.. og med 2 stk 12" RF Power stage 1 subber, blir d sikkert vanvittig bra damndamn Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Decade spiller høyt ja:-) Er det orginale eller kopier? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Decade spiller høyt ja:-)Er det orginale eller kopier? De er orginale og spiller like bra etter 8 års bruk :respect ,en kompis av meg kjøpte på samme tid kopiene og ene døde etter kort tid.. så jeg holder en knapp på orginalene :) Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har endelig fått ferdig vippe bukken å d ble saker, kjekt å kunne snu bilen som en ønsker :D Her tenker bror min "faen så jeg ikkje vil smile egentlig" passe leie begge to av å skrape å slipe! men d går jo framover, fikk fjerna mesteparten av asfaltbelegget innvendig i dag og har heller ikkje mye igjen under. fant desverre litt meir rust under enn ønsket men pytt pytt,et par dager med kapping,tilpassing og sveising så er d gjort. Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Dette ser ut til å bli skikkelig. Bra! Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette ser ut til å bli skikkelig. Bra! Hehe, mitt motto er "skal en gjør noe så skal d gjøres skikkelig" en grei regel å følge ;) ser du har samme innstillinga sjøl, utifra prosjektet ditt. ser bra ut :m'm: Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg må tilføye at når mange først i det hele tatt skal gjøre noe på en sånt prosjekt, så er det like så greit å gjøre det så nøye som mulig. Jeg må også skryte av sveisinga di=) veldig bra! Dette blir et bra prosjekt,gleder meg veldig til å se sluttresultatet=) Kom med bilder :D Lykke til videre ! Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg må tilføye at når mange først i det hele tatt skal gjøre noe på en sånt prosjekt, så er det like så greit å gjøre det så nøye som mulig. Jeg må også skryte av sveisinga di=) veldig bra! Dette blir et bra prosjekt,gleder meg veldig til å se sluttresultatet=) Kom med bilder :D Lykke til videre ! Takker :) håper jeg har noen nye bilder til kvelden om alt går etter planen :m'm: Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 her er en liten oppdatering av hva som har blitt gjort siste dagene. har i grunn blitt mest produsering av nye karosseri komponenter og lilpassing av desse. smartingen som fant ut at d skulle vere så mange proppe-høl her, skulle ha blitt tuppa hardt i rassen. samler jo rust som pokker!! så i forbannelse laga ej like greit 2 nye i rustfritt stål uten høl i :D hmm, d var en gang et eksosfeste.. her er d nye i RF. her er den nye plata som skal erstatte rustsamleren i innerskjermen, digg med plasma :tannløs: her blir d også nytt i RF resultatet etter et lite rust-raserianfall.. så var d en tur tilbake på jobben.. og slik ble d resultatet i RF ofc, laga nye til begge sider.. :thumb så når dette er på plass er heldigvis verste drittarbeidet ferdi om ikkje nåke anna skulle dukke opp underveis :watchout Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ra-oV Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jaja, her har da brodern fått meg til å lage konto, er jeg som er :bambam: "slaven" :P hjelper brodern med bilen :) Ser fram til å bli ferdig med rusten under nå så vi kan begynde med andre ting på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Dette blir bare bedre og bedre :D Kom med fler bilder :D Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jaja, her har da brodern fått meg til å lage konto, er jeg som er :bambam: "slaven" :P hjelper brodern med bilen :) Ser fram til å bli ferdig med rusten under nå så vi kan begynde med andre ting på bilen :) haha, slaven liksom :D Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ra-oV Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_H_O Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Dette blir bare bedre og bedre :D Kom med fler bilder :D mere å mere arbeid blir d vertfall så håper d blir bra til slutt :) bilder kommer etterhvert :m'm: Siter Prosjekt VR6/G60Turbo 04 Mazda 6 Familievogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg