pinjongen Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 er det noe med e34 som gjør at dette ikke egner seg? jeg har sett så mye grenrør med oppbygd turbo til m20 motorer der det står "passer rett i e30 uten mods" er dette problem på e34? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 er en anelse usikker på om der finnes ferdige grenrør til e34. der finnes til e36 men tror ikke dem passer i 5 serien. Er jo ingen andre problemer der enn på e36 så turbo er høyst aktuelt på en slik en. har du m50 uten vanos trenger du bare 3mm mls pakning så er longblokka klar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 aldri i livet om det skal en m50 i bilen min... her er det snakk om m20.. men det er jo grenrør til en m20 motor... åssen bil den sitter i er jo egentlig samma faen spør du meg.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 hvorfor ikke m50? er mye bedre nn m20 spør du meg. må sveise kjølekanalene i toppen på m20 så den ikke sprekker blant annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg