Sondre W Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Vell...trur du kan se infoen om bilen her: Volkswagen Golf GTI 16V Edition One Turbo (1989) - GARAGET - www.garaget.orgSå slipp jeg å skrive alt på nytt igjen=) haha, så d ikke jeg :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hva sprut skal du bruke? og når du har lagt så masse penger i alt annet så er en LSD nesten påbudt, Hadde tatt ombygingen til 02A kasse med engang jeg Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 skal bruke ms II komplett sprut. Treng ikke lsd'en for at jeg vet at 020 kassen kommer til å ryk uansett til slutt...hakke råa til 02a kasse ennå pga så mye anna som må kjøpes inn før den. Skal vel tenk på 02a kasse ganske snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Skal bruke ms II sprut. Skal nok bruke 020 kassen før den ryk. Hakke råa til 02a kasse ennå pga så mye anna som skal i hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 faens data! klikka så det vart to meldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg