Ja__9 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 heisann. har satt i ny motor i bilen og koblet alt sammen, vrir om nøkkelen og det kommer kun et klikk. lyset blir litt svakere når jeg vrir om nøkkelen, men forsvinner ikke helt, så da er det vel ikke kortslutning?? det kommer et klikk når jeg vrir nøkkelen og ett nytt klikk når jeg slipper nøkkelen. hva kan ha skjedd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Gjelder dette en flymo eller en briggs&stratton? Jeg tipper du har dårlig jording mellom motor og karroseri/batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hatt samme problem på en nissan silvia. var dårlig kontakt på batteripolene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 var dette jeg også tenkte, men ettersom jeg har lys i kupè og alt annet virker er det ikke dårlig kontakt i batteripolene. kan nok hende det er for dårlig jording en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 kan være en del. *flatt batteri *dårlig kontakt på polskoene *deffekt startmotor *dårig jording det er det som er lett og kjappt og sjekke. og joda det kan være polskoan sjøl om det lyser, har vært borti dette sjøl, alt av lys funka og dimma bare litt når jeg vrei om tenningsnøkkelen. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 kan være en del.*flatt batteri *dårlig kontakt på polskoene *deffekt startmotor *dårig jording det er det som er lett og kjappt og sjekke. og joda det kan være polskoan sjøl om det lyser, har vært borti dette sjøl, alt av lys funka og dimma bare litt når jeg vrei om tenningsnøkkelen. hva var feilen hos deg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hva var feilen hos deg?? dårlig kontakt på batteri polskoan har forresten hatt dette problemet på ei veninne sin primera også, der var det også batteripolskoa. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg