Gå til innhold

Nå har jeg flytta og lurer på hvor ting skjer???

Ranger emnet


Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Finnes fult av rånebiler her i Halden, stort sett ingen fare for å møte på noen amcar her, def leste står i garasje støver ned. Liker du biler alla BMW 316 med store vinge, Volvo 240 med stor vinge, Escrot 2000 som har lekt seg litt for mye med turbo trøkke å blåst motorn finner du også. Har du ikke stor vinge er det også tilgjengelig biler med stort steroanleg uten vinge. Er du Siræva fan så er det jo altis noe Crosworter her. Forøvrig er det jo også en Buick som har forvillet seg inn i rånegjengen. MEN pass deg når jeg kommer flygende med min Peugot 405 vinterbil, Ingen kjører fortere enn meg over fartsdompene;)

 

Forøvrig kan den dårlige hjembrenten i Trøkstad anbefales ingen gir deg hodepine som den ;)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Åhh, jeg ser for meg Brandtenborg når han svinger inn på "plassen" som the-new-kid-on-the-block, han blir først uglesett av gutta som gjemmer seg bak solfilmen sin. Ikke før han burner på plenen til lensmannen aksepterer de han som en likesinnet :D

 

PS. Historien er fiktiv, og har ikke noen kobling virkeligheten.

 

 

Hehe det er sånn rykter begynner fcuk :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Åhh, jeg ser for meg Brandtenborg når han svinger inn på "plassen" som the-new-kid-on-the-block, han blir først uglesett av gutta som gjemmer seg bak solfilmen sin. Ikke før han burner på plenen til lensmannen aksepterer de han som en likesinnet :D

 

PS. Historien er fiktiv, og har ikke noen kobling virkeligheten.

 

Jævli bra :-)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår