Gå til innhold

Xenon

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult da:)

 

Men vil bare si en ting, mine 8000K lyser faktisk bedre orginal xenon på A4 B6'n vår. Regner med det er 4300. Så egentlig litt uenig i at 4300K skal lyse best.

 

Også mange firmaer som anbefaler 6000K.

 

Håper det blir bra da, får ta noen bilder å legge ut etter montering da? :)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du mener er jo urelevenat i forhold til fakta. Faktum er at jo mere kelvin, jo mindre lys. Hvis du fortsatt ikke har skjønt dette: Fakta om xenon Dybvik Trading a/s

Hva verksteder anbefaler endrer ikke fakta.

6000k lyser jævlig bra, og har xenon preget (blåfargen). Dette er sannsynligvis grunnen til at det blir anbefalt.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva verksteder anbefaler endrer ikke fakta.

6000k lyser jævlig bra, og har xenon preget (blåfargen). Dette er sannsynligvis grunnen til at det blir anbefalt.

 

Akkuratt det jeg sier 6000K lyser jævlig bra!

Men det er fakta at bilen min med 8000K lyser bedre en B6'n med 4300K men det kan også ha med selve lykta å gjøre å litt sånt.

 

Men 6000K hadde nok lyst enda bedre i bilen min enn 8000K jeg har, så 6000K er vel deg greieste å kjøpe.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår