langdal Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 tuten på min volvo 245 fungerer ikke..hva kan det være?? går en svart å 2 guleledninger som skal kobles til tuten.. men allikevel fungerer den ikke.. hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kjem det straum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kommer strøm ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 tuten på min volvo 245 fungerer ikke..hva kan det være?? går en svart å 2 guleledninger som skal kobles til tuten.. men allikevel fungerer den ikke.. hva kan det være? sjekk om det kommer strøm fram til hornan framme? kan ikke vær brudd i ledninga dær? e du sikkert tuta virker da? Kan også være problema på ratte med koblinga på tuta dær. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kommer jo strøm.. det er jo ett luisi ratt som står på da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kommer jo strøm.. det er jo ett luisi ratt som står på da.. Har selv hadd problemer med at tute ikke virker etter montering av luisi ratt og har bare drette i det. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 må jo ha tuten når jeg skal på eu kontroll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 må jo ha tuten når jeg skal på eu kontroll... får jo ikke akkurat eu godkjent bilen med Luisi ratt:lol: Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 skal prøve å få det til..skal ha med orginalt ratt baki som det er bare å skruve på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 skal prøve å få det til..skal ha med orginalt ratt baki som det er bare å skruve på.. må nok det ja,hvis ikke blir det mangel lapp:) ikke glade i uoriginale ratt de karene der.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe.de er ikke det nei.. men går jo an å prøve:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Du må jorde den ene kontakten på fløyteknappen på rattet.. Jeg gjorde det slik at den ene ledninga kobla jeg på den orginale fløyteledninga å den andre kobla jeg inn på bak fløyteknappen, avisolerte en del på andre enden, å snurra den rundt selve knappen slik at når jeg pressa knappen på plass i rattet, ble det kontakt mellom ledningen og selve godset på rattet. Da ble det liv i fløyta. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Sjekk sleperingen på rattstammen. Kan hende det er så må dritt der at den ikke får god nok kontakt når du tryker på tuta.. Tross alt en hel haug med motstand i den.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe.de er ikke det nei.. men går jo an å prøve:p tror ikke det er så mye vits å prøve:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hvor er det dere viser bilene deres da, ettersom dere ikke får godkjent med GT/sportsratt?? Har aldri fått en eneste komentar på rattene mine jeg, annet enn att tutene sjelden har virka. Defekt tute gir en 1'r feil, og det er noe du ikke trenger å vise opp igjen for værtfall. I de fleste tilfeller er det like greit å koble opp en egen knapp til tuta, da de uorginale rattnavene sjelden er like å koble til ledningene som orginalt.. Drar du opp nye ledninger gjennom navet, er det så fort gjort å få ledningsbrudd med tida pga alle bevegelsene.. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg