Gå til innhold

Kjøpe senkesett fra Ebay

Ranger emnet

Acidica

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her på Audi forumet. Jeg kjøpte meg en 97mod Audi A4 1.8T Avant for ikke så lenge siden og er strålende fornøyd så langt.

Det fulgte med noen splitter nye 19" Rs4 v2 felger til bilen og siden det er såpass så må jeg jo få meg ett senkesett til godværet kommer!:D

Jeg har lest rundt i diverse tråder her at folk har bestillt fra tysk Ebay, pga det er mye billigere, nå er tysken min veldig sliten, men jeg har funnet meg ett justerbart sett her som jeg gjerne skulle hatt litt kommentarer på evt. erfaringer.

SUPERSPORT GEWINDEFAHRWERK AUDI A4 TYP B5 EUR 449,00

Viss det bare er møkk så hadde jeg satt stor pris om noen kunne vist meg noe som duger, jeg har satt en grense på 500 euro men kan nok vike litt viss det skulle vær nødvendig! :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må bruke litt mer penger på senkesettet ja, jeg skal uansett ha rustfritt, og det koster jo, lurer på om jeg skal kjøpe ASP=3806779[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Varegruppe=0358"]KW Inox Var.1 selv om det jo er svindyrt. Men det er vel som med det meste, du får hva du betaler :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider