Gå til innhold

MegaSquirt og 998cc dyser

Ranger emnet


SVK

Anbefalte innlegg

hør med b230Ft her på forumet:)

 

mener og huske han sa han kjørte med 930cc dyser eller noe slikt:)

 

snakket om at di låg på ca 30% dutycucle på max:)

og da funket tomgangen helt fint....men snakk med han...

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt med 900cc dyser og tec 3r på flere volvomotor, ikke noe problem med tomgang. så lenge du kjører med programerbar sprut er d jo bare å justere. Har 1600 cc på motoren jeg har nå, ikke noe problem med tomgang der heller

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår