roymagne Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Kjører daglig distribusjon i bodø med en volvo fl-6 og irriterer meg grnn hver dag jeg slår på radioen eller cden pga de dårlige original høytalerne. Noen som har noen tips for og få litt bedre lyd på arbeidsplassen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Billigeste blir vell å bare kjøpe ett bedre frontsett.. Ellers så kan du jo og skaffe deg enn aktiv basser, med innebygget forsterker, tar ikke så stor plass lixm, å trenger ikke være så permanent. F.EKS :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 nytt front-sett og en liten 8" bass i kupèen vil gjøre susen tenker jeg. f.eks: Hertz DSK 130 og Hertz HX 200 så slipper du unna med en 7l kasse :) forsterker til suben: Ground Zero GZTA 2.500TX du bør også tenke litt på en liten forsterker til frontsettet også, det skader heller ikke :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg