Senshi Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei! Damen skal begynne å øvelseskjøre, og jeg er ikke så veldig interessert i at hu ska herpe bilen min. Hun vil ha en liiiiten bil å øvelseskjøre med. Type MINDRE enn Peugeot 206. Mener Suzuki har en liten bil? Finnes det en mindre bil enn Nissan Micra? Smart bilene er utlukket tror jeg. De blir for dyre. Kriterier: - Kjørbar i 2-3 år (må overleve litt, til jeg lar hu låne bilen min) - Billig i drift - Driftsikker - Billigst mulig i innkjøp, max 20 000 kr. - Må ha servo. - Fint om den har ABS & airbag, siden hu sikkert kommer til å krasje. Noen som har tips? Mvh Senshi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Suzuki Swift er vel ikke så alt for stor.. :P Ellers har du jo Daihatsu Terios og Toyota Yaris.. Trur dette blir litt over ditt budsjett, menmen :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 VW Polo? Evt Seat Ibiza.. Burde gå an å få de til den prisen hvis du leter litt.. Forresten godt å se at du har masse tiltro til kjøreferdighetene til dama di :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hva med Subaru Justy? Mangler vel ABS og airbags, men det er greit å lære seg å kjøre uten ABS =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Polo :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ford fiesta? eks: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 mini cooper:D gamle typen. grønn, med hengelås på, ordentlig mister been:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 golf 2-3? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg