AudiGA Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 solgt turbo-delene? eventuelt pris. Siter '89 Audi 80 'Toyota Starlet Rally 'Ford Sierra Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Beklager veldig sendt svar.. er ikke så ofte jeg har vært inne på bilforumet den siste tiden, og har ikke fått med meg at noen hadde skrevet her.. MEn har ikke solgt noen deler ennå (da jeg hadde et lite håp om å beholde bilen og gjøre ferdig prosjektet selv). Etter innkjøpt av enda en ny bil igår, så ser jeg nå at alt skal selges.. Så hvis noen har sett noe de kunne tenke meg gjennom denne prosjekt-tråden er det bare å gi meg et bud.. Eneste som er solgt er basserene og monoblokkene.. har alt av turbodeler, IS-motor (står i bilen), komplett interiør, cobra 40mm fjører og dempere med papirer (står på bilen), styling og hele bagasjeromsløsningen til stereo liggende ;) Og selvfølgelig hele bilen hvis noen kunne tenke seg det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiGA Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 kan ikkje du sende meg ein pm med kva deler du har og kva du skal ha for dei? Siter '89 Audi 80 'Toyota Starlet Rally 'Ford Sierra Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har fått solgt unna en god del nå, men har en salgstråd som oppdateres jevnlig her: Salgstråd Det er bare å sende en PM/Mail eller ringe meg, hvis det er noen som finner noe de vil ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 kult prosjekt, mk1 er jo konge sierra den=) Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg