fred_stian Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Driver å lurer på å kjøpe meg konfilter til min 97 mod 1,8L nå. Men har hørt mye om at flere filtre tar livet av LMM(?), men hvilke er dette og hvilke fungerer? Har et universal green filter liggende, som passer til ca 40mm om ikke jeg husker feil. Lagde noen overganger til golfen jeg hadde, derfor 40mm. Vil dette passe f.eks.? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Apexi har fått mye skryt, dette er et tørt filter. Som sagt, det er oljen i filteret som tar livet av LMM, så jeg ville valgt et tørt filter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hmm.. Apexi, javel. Men green, det er vel ikke tørt? Mener å huske jeg sprutet no olje greier på det en gang i tiden... Har du eller noen andre linker til steder man får kjøpt dette filteret da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Ta deg en tur på realcar i oslo.De har tørr filter.Og for all del,ikke bruk green filter.Mitt filter har jeg kjøpt på TS-tuning på lørnskog.Dyrt,men det er lagd for VAG motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Okey. Mulig jeg tar en tur begge steder og ser,men hvordan ser dette ut, det du har? Er det med fullt monterings sett,slanger, klemmer? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Skal du ha med alt sammen,så kommer du opp i 2000 kr klassen.Men funker bare med filter å..Sjekk ut tråden min,,under skoda turbo tuning..Der finner du bilder av motoren min,og da ser du åssen jeg har montert filteret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zandas Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg kjøpte et KN filter igjennom mekonomen, kostet litt over 1500,- Det fungerer topp. Har samme modell og motor str som deg, pass på hvilken LMM du har, det er vanligst med Bosh sin, jeg hadde Hitachi og det er forskjellig monterings kit til disse. Blir grom lyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg