Bullit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Grunnet nok et bilkjøp selger jeg Sierran min. Den har hatt kun EN eier fra 1985 fram til jeg kjøpte den. Helt org. og "uskrudd" Ny bensintank, eksosanlegg, tror det er noe nytt på bremsene også. Skiftet foringer i forstillinga+ olje og org.filter. Selges med Sony cd spiller og noen jvc 6*9 høytalere. Varmesete, soltak, strøkne 15"alu på sommerdekka (slitte dekk) Og gode piggfrie vinterdekk. Pris: 15000.- Perfekt Cosworth bygge for den som er inn i slikt. Km: ca. 174000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 15, det var billig for en såpass strøken bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Bilen på Autodb, litt fler bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=344342 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Kan selges billigere uten 15" og cd spiller, fornuftige bud ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Bud ønskes! Husk at pengene går til restaurering og styling av biler, som har hatt mangel på kjærlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Kunne muligens vært nærmere interessert i denne ettersom jeg har fortsatt ikke fått ræva opp av sofaen og skaffet meg en vinterbil ennå... Antar at bilen er i daglig drift? Hvor lenge er den godkjent til da? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Mente den var godkjent til 05 en gang. Det kan vel sjekkes hos biltilsynet? Bilen er i daglig drift ja, en eier som sagt som aldri har røyket i bilen, men lukeparkering har han ikke vært spes. god til:rolleyes: Bud mottas som sagt, hadde vært fint å bli kvitt den nå og fått Jettan på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Err..fremdeles til salgs:rolleyes: Bud ønskes, da Jettan trenger mer deler! Chop, chop! Ingen som vil bygge cossie? *riste på hodet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Begynner å haste litt nå, Jettan nærmer seg ferdig så Forden må vekk, ingen som vil gi et greit bud? (skambud blir spyttet på :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Bullit Err..fremdeles til salgs:rolleyes: Bud ønskes, da Jettan trenger mer deler! Chop, chop! Ingen som vil bygge cossie? *riste på hodet* Bare bra folk ikke er så dumme å lage flere bastardbiler. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Forsåvidt enig, er personlig ingen tilhenger av ombygginger, men skal du ikke ha bilen, så shøt øpp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvis jeg får den på 1 års nedbetaling så kjøper jeg den med en gang. Men det blir vel ikke noe av.:) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Nedbetalingsplan: 13k nå, så tar vi resten utover et års tid:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Bilen er forøvrig Eu godkjent til 31,01,2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Haster litt nå, Bud over 10k vurderes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg