ogy007 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Skal kjøpe meg bil nå, og har funnet den perfekte bilen. Nå trenger jeg bare deres hjelp/erfaringer med kostnaddene på bil.. her er va jeg har lyst til og vite :D Årsavgiften: Omreg: Forsikring: Veiavgift?: alt sånt, for VOLVO 850 helst.. Tusen takk for alle svar.. mvh Oggy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matslukas Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Skal kjøpe meg bil nå, og har funnet den perfekte bilen. Nå trenger jeg bare deres hjelp/erfaringer med kostnaddene på bil.. her er va jeg har lyst til og vite :D Årsavgiften: Omreg: Forsikring: Veiavgift?: alt sånt, for VOLVO 850 helst.. Tusen takk for alle svar.. mvh Oggy Årsavgiften for 2008 er 2660 kr Omreg:Kommer ann på model,men til og med 1996 kr 1484 Forsikring:Umulig å svare på uten å vite hva du har av bonus fra før(Hvis du har)og om du skal ha Kasko/del kasko/Bare ansvar Veiavgift:Er det samme som årsavgiften,bare med forskjellig navn.(Luks avgift er det vist det heter og ble innført i 1917) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ok, veldig fint!:) Jeg er medlem i IE (industri energi) De har noen prosenter men ikke sikker hvor mye.. skal BARE ha vanelig forsikring, ingen kasko eller noe som helst.. igjen, takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ta delkasko i gjensidige da vettu, starter du på 20% bonus, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ja ringte te di, og det var det billigste selskapet vertfall.. men vet noen hvor mye ei register reim koster? eksos anlegg? takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 regreimsett med løpehjul, strammehjul, reim og vannpumpe koster i underkant av 3000kr på mekonomen. hvis det er effektanlegg du tenker på så sjekk Pedersens Racing for vanlig sjekk Mekonomen Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 takk for alle svar... :) bare å komme med flere anbefalinger takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 tenker ikke på effektanlegg.. eller, bare et billig greit et... og hvor mye koster ny clutch til 850en?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matslukas Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 tenker ikke på effektanlegg.. eller, bare et billig greit et... og hvor mye koster ny clutch til 850en?? Cluthen får du vel for en 2500-3000 kr på mekonomen ,men det er dyrt å sette bort.Volvo tar rundt 11-12000 kr for den jobben.Sist jeg sjekket var i 2005 så den kan være dyrere nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 neimenn fytti hel****!! det va jo utrolig dyrt! hmm, jaja.. heldighvis så mååå den ikke byttes:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 koster å være kar vettu xD Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hva med Volvia Forsikring? Pleier det å være noe særlig å hente på pris der? :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jaja.. men bilen jeg ska kjøpe ska på eu.kontroll mandag.. så hvis det er bare små ting som må gjøres kjøper jeg den;) GLEDER MEG:D Noen som har tips om hvordan jeg kan få den te å se enda råere ut?osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ny grill med det nye emblemet:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg