raidon9200 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 hei. eg lurte på noe? eg får snart ordna lappen og jeg lurte på om det er noe bra å starte en VW passat 1.8 som start bil? håper jeg får svar asap :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 ja visst, Golf 2 og 3 er også fint å starte med =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 litt gamle biler er alltid bra å starte med. så er det ikke krise og skrubbe de littegrann. tar tid og bli flink i parkering og rygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 passat er gode biler,men de har sine feil...Jeg vet av erfaring Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raidon9200 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ok. takk. men er det noen som veit om noe bra og billig deler man kan skaffe til en passat 1.8? som eks bra side som selger det eller en plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg div deler etter forrige passat prosjektet mitt.men hvilken passat er det snakk om da? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q8oils Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 norskbildelesenter.no er en bra side for vw og audi deler! Siter VW Passat 1.9tdi stv 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 E-bay har alt mulig tile n veldig billig penge, stort sett halv pris og lavere på det meste av det her hjemme siden kursen er så lav nå. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg