Gå til innhold

enda mer om power filter her

Ranger emnet


200sx4ever

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har laget en om dette.

var innom på biltema i dag å så de hadde power filter i alle reinbuens farger, men duger de?

leste bak på å de skal ikke være oljet, men kan oljes. så så var selve filtere laget av no polyfibergreier. noen som bruker dette eller er dette bare no nytt for de som ønsker motor ras.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja hadde jeg ikke drivi å spart til bolig skulle jeg kostet på meg et pipercross kitt, men gjør jeg det kommer dama til å gå fra meg siden jeg har komentert alle klærna hun bruker penger på nå som vi skal ut på boligmarkede å maser på at hun må spare til møbler osv! så tørr ikke hehe. har brukt mye penger på bil tidligere, men nå må jeg jekke meg ned litt.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sånt på biltema bare for å sjekke hvordan lyden ble, men kjører med det enda:O Har ikke merket at det har skjedd noe med bilen siden jeg satt det på så hos meg funker det ganske så bra;) Vet om flere som bruker dette, og har aldri hørt noe klaging eller lignende;) Alle sier Biltema skal være så dårli, men det er ikke så gale som folk skal ha det til;) Så jeg kan ikke si noe negativt om de filtrene deres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ikke så mye positivt heller? følte jeg fikk litt grommere lyd på de øverste turtallene, men effekten uteble.

 

tok det av igjen fordi servohjulet mitt kappa det i to, men tror jeg hadde tatt det av uansett. er egentlig veldig lite poeng i det i det hele tatt. som sagt litt vassere lyd på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ikke så mye positivt heller? følte jeg fikk litt grommere lyd på de øverste turtallene, men effekten uteble.

 

tok det av igjen fordi servohjulet mitt kappa det i to, men tror jeg hadde tatt det av uansett. er egentlig veldig lite poeng i det i det hele tatt. som sagt litt vassere lyd på toppen.

 

du får ikke effekt av å kjøre med åpent filter uten å gjøre masse annet, er snakk om 1% eller noe så det er ikke merkbart, men lyden får du jo, å så sparer du kanskje en dråpe bensin pr tank.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ser problemet :P K&N er jo et billigere alternativ, med innsatsfilter som erstatter originalfilteret. Samme med Green filter.

 

sant det! men så har det seg slik må le litt av meg selv, kjøpte meg en billig audi a4 1.8t som jeg til nå har brukt noen kroner på å fikse opp stort sett bare små ting, men dyre ting. her om dagen inngikk jeg en deal med dama at hvis hun klarte å holde seg til under 500,- i måneden på klær skulle ikke jeg bruker mer en 300 på bilen slik at vi kan unne oss ei uke i syden til sommeren. siden bilen er i god bruks stand var det jo ikke noe mer jeg trang en noen små ting, men nå klør jeg i fingrene var innom på biltema i dag å kikket på litt lakk å små ting å så fant jeg disse åpene filterne som vekket litt minner fra den forige a4t jeg hadde. gjør jeg nå da?? jeg skulle lissom være så jævlig økonomisk å så er det jeg som sprekker først hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du må ihvertfall ikje bryte den dealen :P Kan bli skikkelig backfire^^

 

sier du det hehe da ryker alt hun kommer til å kjøpe klær som aldrig før å sier jeg noe på det kommer hun bare til å le å fortelle hvem som ikke klarte seg mer en 3 dager

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sånt på biltema bare for å sjekke hvordan lyden ble' date=' men kjører med det enda:O Har ikke merket at det har skjedd noe med bilen siden jeg satt det på så hos meg funker det ganske så bra;) Vet om flere som bruker dette, og har aldri hørt noe klaging eller lignende;) Alle sier Biltema skal være så dårli, men det er ikke så gale som folk skal ha det til;) Så jeg kan ikke si noe negativt om de filtrene deres;)[/quote']

 

er det det som er dobbelt konet du har? eller har du det første de fikk som er enkel konet?

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hehe var ikke så mye dyrere det dobbelt konede, kostet 159 :b var å hentet det nå så får vel begynne å pelle fra hverandre all plast skiten som hører til det orginale luftfilteret hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår