GolfGirl Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg må innrømme at jeg er ganske blank på bil og har kjøpt min først. Antenna knakk her om dagen og jeg må bytte den... har forstått det slik at det er antennepisk det heter og at det kan f.eks kjøpes hos biltema, MEN hvordan vet jeg at det passer?? Er det mange ulike størrelser?:wonder: Er helt blank på dette jeg. Jeg har forresten en golf GL 97 mod st.vogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 skal du bytte hele antenna? med fester og alt? eller bare pisken ? Du kan jo eventuelt ta med deg pisken til biltema og få en som er lik. Vet ikke hvor mange størrelser det finnes, men viktigste er at det blir tett. Lykke til. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGirl Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hehe.. sånn er det når de som ikke ha peil skal forklare. Om pisken er den delen man ser, så er det kun den som skal byttes. Hvordan gjør jeg det da? Er en teleskop antenne der nå.. Vet ikke hvordan jeg får den av engang jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Du har ikke muligheten til å ta noen bilder og legge ut? så er det lettere å forklare deg. Så kan du få en veiledning i hvordan du skrur den av også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGirl Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 da må det bli i morra.. nå er det for mørkt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Heh, joda.. Kan ikke garantere at de på Biltema har så veldig mye mer greie på bil enn en gjennomsnittlig 14-åring. En kompis sa han skulle ha luftfilter til Nissan 100NX og fikk et kupéfilter av han bak disken i bilavdelingen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGirl Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Elendig bilde, men er hvertfall noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 se om du klarer å få skrudd ut resterende antenne som sitter i beholderen. Om dette er sånn som kan skrus ut er det bare å få skrudd den ut og tatt den med til en bilrekvisitabutikk og se om de har lik. Om dette ikke er sånn som skrus ut så er de ofte limt på eller skrudd fast i bakkant. Se om du finner et skruehull i feste, eller åpne opp i dekslene på innsiden av bilen og se hvordan det ser ut. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGirl Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det går ann å skru den rundt, men vet ikke om jeg får skrudd den av.. skal prøve... kan teleskopantenner skrus av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 den sitter fast på innsida av skjermen der, du må poppe hoooden og komme til på baksida av den antenna. Om ikke så må du demontere innerskjermen foran så du når til opp i der, husker ikke helt i farta. Den kjøper du original på møller. Helt grei å skifte om du har gjort det før:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGirl Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Har ikke sjekket enda, men skal se i morra.. hehe.. virker det sm jeg har gjort det før VWgolf1?? MEN, jeg er villig til å prøve. Men sier du at jeg bør kjøpe orginal og ikke på biltema o.l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg