Nisswin Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i stige til bakdør som kan brukes på en '82 van? Evt noen som har liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 gir du da? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Aner ikke hvor mye det er verdt jeg. Skal brukes på russebilen ;) Du får bare komme med en pris, så skal jeg ta det opp med de andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 ingen som har stige? til en vettu pris ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Kaster min jeg da Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 selg den til meg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Er vel bare å lage en selv. Gjorde det selv når jeg var russ. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hehe, ja spørs hvordan en stige laget av en elev på medier og kommunikasjon ville blitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg